Pāriet uz galveno saturu
  • EN
  • LV
  • DE
LAAF - Latvijas Aviācijas Arodbiedrību Federācija
  • Sākums
  • Par Mums
  • Sazinieties ar
  • Ziņas

Kabīnes Apkalpes Diena 2022

30. mai. 2022, Nav komentāru
Noklikšķiniet šeit, lai atrastu Kabīnes apkalpes dienas 2022 iekāpšanas karte: Kabīnes apkalpes dienas 2022 iekāpšanas karte

31. maijs ir Kabīnes apkalpes diena:

Atbalstiet mūsu prasību pēc drošības un cieņas

Mēs esam  kabīnes apkalpes locekļi, debesu pirmie atbildētāji. Mēs glābjam dzīvības, kad pasažieriem kļūst slikti 30 000 pēdu augstumā. 

Mēs palīdzam dzemdēt bērnus, nomierinām satrauktos pasažierus, novēršam kautiņu izcelšanos un droši evakuējamies, ja kaut kas neizdodas.

Pandēmija ir skārusi mūs visus. Mēs, kabīnes apkalpes locekļi, esam turpinājuši strādāt, vienlaikus saskaroties ar neskaidrību par savu karjeru, pārdzīvojuši ilgus izolācijas periodus un ilgstošu vīrusa iedarbību, kā arī saskārušies ar lielu dusmīgu pasažieru skaita pieaugumu.

Jā drošībai: droša vide kabīnes apkalpei un pasažieriem

"Jā" cienīgām darbavietām: Kabīnes apkalpes locekļi ir pelnījuši taisnīgu atalgojumu un taisnīgus darba apstākļus.

Jā veselīgai atveseļošanai: plānos, kas izstrādāti pēc Covid vīrusa izplatīšanās, darba ņēmēju veselībai ir jābūt pirmajā vietā.

Atgriežoties aviācijai un atkal sākot ceļot - atvaļinājuma, darba vai tuvinieku apciemošanas nolūkā - mēs lūdzam jūs atbalstīt mūs, jo mēs pieprasām drošību un cieņu.

ŠĪ #CABINCREWDAY PIERAKSTĪTIES, LAI PARĀDĪTU SAVU ATBALSTU

Mājas Par mums Kontakti Jaunumi Blogs Pievienot jaunu ziņu

9. dec. 2021, Nav komentāru
airBaltic nākamgad atvērs jaunu bāzi Eiropā
9 Dec, 2021, Bez komentāriem  


Kā liecina tās nosaukums, Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic ir nozīmīga Baltijas reģionā. Līdztekus savam mezglam Rīgā tai ir bāzes arī kaimiņvalstīs Igaunijā (Tallinā) un Lietuvā (Viļņā). Nākamajā gadā aviosabiedrība plāno vēl vairāk paplašināties, izveidojot jaunu bāzi Eiropā. Tomēr, atkāpjoties no tradīcijām, šī bāze neatradīsies Baltijā.

Kopš koronavīrusa pandēmijas sākuma airBaltic ir demonstrējusi dinamisku pieeju savam tīklam. Tās rezultātā, kā septembrī ziņoja Simple Flying, aviokompānijas maršrutu portfelis šobrīd ir pārsniedzis maršrutu tīklu, ko tā apkalpoja pirms veselības krīzes.

Šodien Simple Flying Pasaules aviācijas festivālā Londonā bija iespēja tikties ar airBaltic izpilddirektoru Martinu Gausu. Latvijas nacionālās aviokompānijas dinamiskais tīkls bija viens no vairākiem tematiem, kas tika aplūkots aizraujošā sarunā par aviokompānijas darbību pandēmijas laikā. Runājot par airBaltic veiktajām izmaiņām maršrutos, Gauss paskaidroja, ka:

"Mums nācās samazināt lidojumu biežumu klasiskajos biznesa maršrutos, piemēram, Amsterdamā, Kopenhāgenā un Frankfurtē, par labu jauniem galamērķiem, kur ir pieprasījums atpūtas lidojumu dēļ. Tas noveda pie tā, ka šodien mūsu apkalpoto maršrutu skaits ir lielāks, [lai gan] kopumā mums ir mazāk bloka stundu jeb mazāk lidojumu."

Tā kā lidojumu biežums palielināsies, jo Eiropas aviācijas pasaule, cerams, sāks atvērties, Gauss apstiprināja, ka nākamgad airBaltic saņems vēl astoņus Airbus A220-300. Šo lidmašīnu piegāde sāksies pavasarī. Tomēr paplašināsies ne tikai flote.

Patiešām, airBaltic cer arī izveidot lielāku bāzu klātbūtni Eiropā. Tā plāno to darīt, atverot ceturto bāzi, kas papildinās tās esošās bāzes Rīgā, Tallinā un Viļņā. Gauss paskaidroja, ka tās atrašanās vieta pagaidām netiek atklāta:

"Mēs atvērsim bāzi Eiropā. Pagaidām ir pāragri spriest, kur. (...) Pēdējos divos gados mums [ir] izdevies veiksmīgi darboties Tallinā, kļūstot par līderi Igaunijas tirgū. (...) Un tas lika mums teikt, ka labi, mēs uzņemsimies nākamo un izvietosim lidmašīnas kaut kur citur, par ko mēs drīzumā paziņosim. Tas ir vēsturisks paziņojums, jo tas būs pirmais ārpus Baltijas valstīm."

Āfrika pagaidām nav paredzēta
Gauss Simple Flying arī paskaidroja, ka viņam bieži tiek uzdoti jautājumi par aviokompānijas dibināšanas perspektīvām Āfrikā. Galu galā tās Airbus A220 ir pietiekami tālu, lai apkalpotu kontinenta ziemeļus, un tā jau veic garus lidojumus uz tādām pilsētām kā Dubaija un Tenerife, kas ilgst gandrīz septiņas stundas. Tomēr pagaidām tas nav plānots. Gauss apgalvo:

"Mums nav problēmu ar lidmašīnas darbības rādiusu līdz Adisabebai, tāpēc cilvēki varētu teikt, ka Ziemeļāfrika [kā potenciālā vieta]. Bet man to jautāja, un tā nav pirmā vieta, kur airBaltic varētu novietot lidmašīnu."

airBaltic saņem 32. Airbus A220-300 piegādi

9. dec. 2021, Nav komentāru
2021. gada 5. oktobrī plkst. 14:29  


2021. gada 2. oktobrī airBaltic Rīgā pieņēma savu 32. Airbus A220-300, kas reģistrēts kā YL-ABF. Šī ir septītā un pēdējā Airbus A220-300 lidmašīnas piegāde airBaltic 2021. gadā. Šī lidmašīna ir daļa no 50 Airbus A220-300, ko airBaltic ir pasūtījusi. airBaltic pieder 30 opcijas un pirkuma tiesības uz šī paša tipa lidmašīnām.


Martin Gauss, airBaltic izpilddirektors: "Mēs priecājamies, ka šogad mūsu ilgtspējīgajai gaisa kuģu flotei pievienojušies kopumā septiņi Airbus A220-300. Tagad mēs esam lielākais Airbus A220-300 operators pasaulē un lielākais Airbus A220 operators Eiropā. Ar pieaugošo jauno lidmašīnu skaitu mēs varēsim nodrošināt labāku savienojamību, kā arī sniegt saviem pasažieriem iespēju apmeklēt savus iecienītākos atpūtas galamērķus ziemas sezonā."


Kopš 2020. gada maija airBaltic veic visus lidojumus ar viena tipa gaisa kuģi - Airbus A220-300, tādējādi samazinot sarežģītību un gūstot labumu no papildu efektivitātes, ko nodrošina šis gaisa kuģis.

Jaunākie ieraksti

  • Kabīnes Apkalpes Diena 2022
    30 mai, 2022
  • Mājas Par mums Kontakti Jaunumi Blogs Pievienot jaunu ziņu
    9 dec, 2021
  • airBaltic saņem 32. Airbus A220-300 piegādi
    9 dec, 2021